Total Pageviews

April 14, 2012

INT’L TURKISH HOPE SCHOOL CHITTAGONG BRANCH ORGANIZES BOISHAKI MELA


International Turkish Hope School Chittagong Branch has organized Boishaki Mela as a tribute to Bengali New Year on April 14, 2012 at its Chittagong Campus between 10:00 and 16:00.
ITHS Chittagong Branch students and parents enriched the program with their different items on the stalls. Students, parents, teachers and guests sold out and offered flowers, games, books from Dhaka BNT Shop, hena and rich menu from both Turkish and Bangla cuisine in their reserved stalls. Both parents and guests visited the stalls and purchased the goods. The richness and colourfulness of the stalls attracted the many and the students enjoyed selling their goods.
100 % of the money paid for the stalls and the income from the Turkish Cuisine Corner will be sent to ITHS main office for our 133 scholarship students (boys & girls) who have been selected after examination in different underprivileged areas of Bangladesh
Joy of the day was reflected in the faces of people and the program has ended in contentment. Guardians and guests were very pleased with the organization and thank the management for organizing such a cultural day.


For more picture please click on the following link:

4 comments:

  1. এটা নতুন নাম্বার বন্দুরা সেক্স করতে কল দেও
    01307036550
    সেক্স করলে ১০০ ভাগ সেভ থাকবে
    ১বার টাই করে দেখ
    💜💜আমি লিমা 💜💜
    "আমি টাকার বিনিময়ে ফোন ও ভিডিও সেক্স করি
    ♦♦ফোন সেক্স (অডিও)= ১ঘন্টা=500 টাকা
    ♦♦ভিডিও সেক্স ইমু (Imo)সেক্স = ১ ঘন্টা=1000
    # টাকা অগ্রিম বিকাশ করতে হবে।
    ## মোবাইলনম্বর===01307036550 অ্যান্ড বিকাশ নুম্বার পার্সোনাল
    ##বাকিতে কোন কাজ করা হয় না ♪♪💔Lima khan call girls mobail number 01307036550 এটাই বিকাস নুম্বার পার্সোনাল

    ReplyDelete
  2. আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না
    আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না।।আমি এখানে নতুন তাই দয়াকরে কেঔ ফালতু পেচাল পারার জন্য ফোন দিবেন না আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না
    আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না।।আমি এখানে নতুন তাই দয়াকরে কেঔ ফালতু পেচাল পারার জন্য ফোন দিবেন না আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না
    আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না।।আমি এখানে নতুন তাই দয়াকরে কেঔ ফালতু পেচাল পারার জন্য ফোন দিবেন না আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না
    আমি রিমঝিম রয়। আমার কিছু টাকা দরকার বিনিময় আমি সেক্স করব।ফোন সেক্স ও ভিডিও সেক্স করব।ফোন সেক্স ৫০০,ভিডিও সেক্স -১০০০..আমি রিয়েল সেক্স করি না।।01785305118.বিকাশ করতে না পারলে কেউ ডিস্টাব করবা না।।আমি এখানে নতুন তাই দয়াকরে কেঔ ফালতু পেচাল পারার জন্য ফোন দিবেন না

    ReplyDelete